Vaše spokojenost,
náš cíl...........

Jednoduché účetnictví

Jednoduché účetnictví

Vedení jednoduchého účetnictví obsahuje:

  • zaregistrování u finančního úřadu, zdravotní pojišťovny a správy sociálního pojištění
  • seznámení s postupem a objasnění pravidel vedení účetnictví
  • seznámení s náležitostmi účetních dokladů
  • zaúčtování účetních dokladů
  • sestavení účetních knih (peněžní deník, pokladní kniha, kniha pohledávek a kniha závazků)
  • sestavení výsledovky hospodaření
  • vypracování daňového přiznání k dani z přidané hodnoty včetně záznamní povinnosti
  • účetní evidenci hmotného a nehmotného majetku (karty majetku)
  • sestavení roční účetní závěrky
  • vypracování přiznání k dani z příjmů
  • vypracování přehledů o příjmech a výdajích
  • spolupráci při provádění inventur
  • metodické konzultace
  • účast při kontrolách finančních úřadů, zdravotních pojišťoven a správ sociálního zabezpečení