Jednoduché účetnictví
Jednoduché účetnictví
Vedení jednoduchého účetnictví obsahuje:
- zaregistrování u finančního úřadu, zdravotní pojišťovny a správy sociálního pojištění
- seznámení s postupem a objasnění pravidel vedení účetnictví
- seznámení s náležitostmi účetních dokladů
- zaúčtování účetních dokladů
- sestavení účetních knih (peněžní deník, pokladní kniha, kniha pohledávek a kniha závazků)
- sestavení výsledovky hospodaření
- vypracování daňového přiznání k dani z přidané hodnoty včetně záznamní povinnosti
- účetní evidenci hmotného a nehmotného majetku (karty majetku)
- sestavení roční účetní závěrky
- vypracování přiznání k dani z příjmů
- vypracování přehledů o příjmech a výdajích
- spolupráci při provádění inventur
- metodické konzultace
- účast při kontrolách finančních úřadů, zdravotních pojišťoven a správ sociálního zabezpečení