Podvojné účetnictví
Podvojné účetnictví
Vedení podvojného účetnictví obsahuje:
- zaregistrování u finančního úřadu, zdravotní pojišťovny a správy sociálního pojištění
- seznámení s postupem a objasnění pravidel vedení účetnictví
- vytvoření optimální účetní osnovy
- seznámení s náležitostmi účetních dokladů
- zaúčtování účetních dokladů
- sestavení účetních knih (kniha analytické evidence, hlavní kniha, účetní deník)
- přehled závazků a pohledávek
- sestavení výsledovky hospodaření společnosti, střediska nebo zakázky
- vypracování daňového přiznání k dani z přidané hodnoty včetně záznamní povinnosti
- účetní evidenci hmotného a nehmotného majetku (karty majetku a inventurní soupisy)
- sestavení roční účetní závěrky
- vypracování přiznání k dani z příjmů včetně příloh
- vypracování statistických výkazů
- spolupráci při provádění inventur
- metodické konzultace
- účast při kontrolách finančních úřadů, zdravotních pojišťoven a správ sociálního zabezpečení