Vaše spokojenost,
náš cíl...........

Podvojné účetnictví

Podvojné účetnictví

Vedení podvojného účetnictví obsahuje:

  • zaregistrování u finančního úřadu, zdravotní pojišťovny a správy sociálního pojištění
  • seznámení s postupem a objasnění pravidel vedení účetnictví
  • vytvoření optimální účetní osnovy
  • seznámení s náležitostmi účetních dokladů
  • zaúčtování účetních dokladů
  • sestavení účetních knih (kniha analytické evidence, hlavní kniha, účetní deník)
  • přehled závazků a pohledávek
  • sestavení výsledovky hospodaření společnosti, střediska nebo zakázky
  • vypracování daňového přiznání k dani z přidané hodnoty včetně záznamní povinnosti
  • účetní evidenci hmotného a nehmotného majetku (karty majetku a inventurní soupisy)
  • sestavení roční účetní závěrky
  • vypracování přiznání k dani z příjmů včetně příloh
  • vypracování statistických výkazů
  • spolupráci při provádění inventur
  • metodické konzultace
  • účast při kontrolách finančních úřadů, zdravotních pojišťoven a správ sociálního zabezpečení